טיפול פסיכולוגי בחיפה

טיפול פסיכולוגי בחיפה | פסיכולוגים חיפה | פסיכולוגית חיפה

טיפול פסיכולוגי בחיפה יכול להידרש במגוון מצבים בחיים, וכל אחד מאיתנו עשוי להזדקק לעזרתם המקצועית של פסיכולוגים חיפה. החיים מלאים בשינויים, ואלו מביאים איתם אתגרים רבים הדורשים התמודדות נפשית.

אנו עשויים להתמודד עם קשיים ומצוקות בכל שלב של חיינו, ולמעשה לעתים אנו לוקחים איתנו בעיות במשך שנים רבות. למשל לעתים אנשים פונים אל פסיכולוגית חיפה על מנת לטפל בטראומות ילדות המשפיעות על חייהם, ואותן הם נושאים במשך עשרות שנים. ומנגד, ישנם אנשים הפונים לטיפול מיידי כאשר מתעורר קושי רגשי או שעוברים אירוע טראומטי.

אנשי המקצוע יכולים להעניק מענה למגוון מצבים שונים, מצבים שכל אחד יכול לפגוש בחייו. לצורך הדוגמה אנו יכולים להזכיר מצבי אבדן ושכול, התמודדות עם מחלות, קשיים של הורים עם בני נוער, בעיות בחיי הזוגיות ועוד.

כל אחד מתמודד עם הדברים בצורה אחרת, חלקנו יכולים לעבור אירועים ללא תמיכה נפשית של אנשי מקצוע. אך מנגד יש את אלו אשר צריכים את עזרתם של הפסיכולוגים. וגם העזרה היא שונה, חלק זקוקים לסדרת טיפולים וליווי ארוך שנים, ואילו אחרים זקוקים לעזרה נקודתית.

ומתוך נקודת המבט הטיפולית אני יכולה לספר כי ישנן טכניקות טיפוליות שונות. טכניקות המתאימות למצבים שונים ואנשים שונים.

טיפול פסיכולוגי בחיפה

טיפול פסיכולוגי בחיפה

פניה אל פסיכולוגים חיפה היא החלטה אישית של אדם הזקוק לעזרה. יתכן כי עשה זאת על דעת עצמו, ואפילו בצורה דיסקרטית. יתכן כי בעקבות המלצות, ואולי זו אף החלטה זוגית או משפחתית. הכל בהתאם לנסיבות המקרה.

פסיכותרפיה היא שירות שונה מכל שירות אחר שאתם מקבלים במהלך חייכם. בניגוד לשירותים אחרים, כאן האמון האישי והיחסים מול המטפל/ת חשובים מאוד לצורך הצלחת הטיפול. אם נשווה זאת לטכנאי מזגנים, ההצלחה שלו בתיקון המזגן תלויה אך ורק בידע המקצועי והניסיון שיש לו. גם אם יהיה אדם גס רוח, המותיר אצלכם רושם שלילי, עדיין הוא יכול לסיים את משימתו (תיקון המזגן) בצורה מושלמת. אך זהו אינו המצב כאשר מחפשים פסיכולוג / פסיכולוגית חיפה.

כאשר ניגשים לטיפול נפשי יש צורך בסביבה נעימה ובטוחה עבור המטופל. כמובן שהניסיון המקצועי והידע של אנשי המקצוע הוא דבר הכרחי, אך ללא יחסי אמון אישיים יהיה קשה לבנות את המסגרת הטיפולית. לפעמים זהו עניין של כימיה אישית, ויתכן כי תרגישו בנוח עם מטפל מסוים, ופחות עם מטפל אחר. אתם בהחלט יכולים ללכת אחר תחושות הבטן.

אך יתכן גם כי הקושי לתת אמון במטפל/ת הוא חלק ממהות הבעיה, למשל דבר שיתכן בעת טיפול בטראומה או בעיות אחרות. בכל מקרה נקודת ההתחלה תמיד תהיה פגישת הכרות. במהלך הפגישה אני בתור פסיכולוגית קלינית יכולה להקשיב ולהתרשם לגבי הצרכים הטיפולים מתוך נקודת מבטי המקצועית. ואילו המטופל יכול להיות קשוב לתחושות הבטן שלו ולהחליט האם ברצונו להמשיך בטיפול.

פסיכולוגים חיפה

פסיכולוגים חיפה

נפש האדם היא דבר מורכב, והיא מתמודדת עם מצבים שונים, ותחת נסיבות שונות. זיגמונד פרויד נחשב לאבי הפסיכואנליטיקה, אך אנו לומדים את נפש האדם כנראה עוד משחר ההיסטוריה. והמחקרים בנושא עדיין ממשיכים. זהו תחום רחב שבו ישנן תאוריות שונות וסוגים שונים של טיפולים.

במסגרת הכלים השונים איתם פסיכולוגים עשויים לעבוד ניתן להזכיר פסיכולוגיה דינמית, טיפולי היפנוזה, טיפול קוגניטיבי התנהגותי, טיפולי EMDR וטכניקות אחרות. כמובן שבתור מטופלים אינכם יכולים לקבוע איזו שיטת טיפול מתאימה עבורכם, יש לפגוש פסיכולוג והוא ימליץ על הטיפול המתאים.

אך כאשר אתם מחפשים טיפול פסיכולוגי בחיפה אתם בוודאי יכולים לשים לב כי ישנם פסיכולוגים בעלי ניסיון והתמחויות בנישות שונות, כמו למשל פסיכולוגים אשר בחרו להתמקצע בטיפול בילדים, טיפול זוגי, טיפול בהלומי קרב,  טיפול בהפרעות אכילה ועוד. כך שאתם בהחלט יכולים לבחור את פסיכולוגים בצפון על פי תחום ההתמחות שלהם.

פסיכולוג או פסיכיאטר ?

לעתים אנשים אינם מבינים את ההבדל בין פסיכולוגים בחיפה לבין פסיכיאטרים. ההבדל המרכזי הוא כי פסיכיאטר הוא רופא בהכשרתו, ולכן גם מוסמך להעניק טיפול תרופתי (דבר הנדרש במקרים מסוימים). ומנגד פסיכולוגים עוסקים בטיפולים שאינם תרופתיים, כמו שיחות ותרגילים שונים.

ברוב המקרים נקודת ההתחלה תהיה הפסיכולוג, ובמידת הצורך תופנו גם לפסיכיאטר. אך גם כאשר ישנם טיפולים תרופתיים, הם בדרך כלל מתבצעים במקביל לטיפולים פסיכולוגיים.

פסיכולוגית חיפה

פסיכולוגית חיפה

פסיכולוגית מומלצת בחיפה גילה זילברמן, עומדת לשירותכם בכל רגע של קושי ומצוקה.

מסגרת הטיפולים שאני מעניקה בקליניקה ניתן לקבל מענה למגוון מצבים ובעיות היכולים להציק לכל אדם, ובכל גיל. השירותים, כמו גם הטכניקות בהן אני משתמשת, הם מגוונים ויכולים לתת מענה לזוגות המחפשים טיפול זוגי או הדרכת הורים, בני נוער המתמודדים עם הפרעות אכילה, התמודדות עם שכול, טיפול בטראומה ועוד.

כולכם מוזמנים לפגישת הכרות אצלי בקליניקה, אך במידת הצורך ניתן לתת גם מענה של טיפול פסיכולוגי בזום.

טיפול CBT בחיפההוראות הגעה לקליניקה

גילה

בדרך כלל חוזרת במהלך היום

שלום, ברוכים הבאים לאתר! כדי לשוחח איתי לחצו על הכפתור למטה לשיחה

השינוי מתחיל כאן!
טיפול פסיכולוגי בחיפה
גילה זילברמן היא אחת מבין פסיכולוגים המוכרים בתחום.
היחוד של גילה בין פסיכולוגים קליניים הוא שגילה משלבת שיטות שונות יחד עם ניסיון עשיר וידע רב.
ליווי מקצועי ורגיש
בקליניקה או טיפול פסיכולוגי Online דרך ה"זום"

מגיעה לך שיחת יעוץ ראשוני ללא עלות להתאמת הטיפול המושלם עבורך

פתיחה
1
שלום
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן